Inilah diriku..

Inilah diriku..
MOHAMAD SOLEHUDIN BIN ISMAIL

Monday, March 22, 2010

alhamdulillah...


alhamdulillah..aku bersyukur kepada Allah Taala..kelmarin aku dapat satu surat dari Ibu Pejabat SPR..satu berita yang tak pernah kufikirkan..aku telah dianugerahkan sijil penghargaan sempena Hari Kualiti SPR 2009 yang akan diadakan pada 6 April 2010 di putrajaya nanti..aku bersyukur padaMu yang Ya Allah..ini akan menambahkan lagi semangat pada aku untuk bekerja..aku nak ucapkan terima kasih pada mantan pengarah aku dulu, Tn Haji Zainal Abidin dan Timbalan skg,bro Afizam kerana teah banyak memberi tunjuk ajar kepada aku selama ini..tanpa mereka siapalah aku..aku tak pernah untuk semua ini..Allah telah menggerakkan hati mereka untuk mencalonkan aku..terima kasih..semoga Allah membalas jasa mereka berdua..

1 comment:

  1. you deserve it bro...
    improve dan kasi 'up' lagi ur performance pada masa hadapan...sapa2 yg jadi penyelia pun mesti puas hati apa yg lu dpt...cuma...bagi dapat lagi baik daripada ni...bukan makna kata yg ni tak baik...dah baik..tapi, bagi LEBIH BAIK....hehehe

    ReplyDelete