Inilah diriku..

Inilah diriku..
MOHAMAD SOLEHUDIN BIN ISMAIL

Sunday, March 7, 2010

teringat zaman dulu..





Sepanjang cuti hujung minggu baru-baru ini, aku ke rumah lama aku..pergi ambil album aku..aduss teringat zaman masa-masa aku kecik dulu..masa aku sekolah rendah, menengah..banyak sangat kenangan..kalu kawan-kawan nak tahu, masa aku sekolah rendah aku dilantik sebagai ketua kumpulan..tapi masa aku sekolah menengah aku dilantik sebagai ketua pengawas dan ketua asrama pula..lagi satu, dalam team bola aku dilantik sebagai kapten..samapai satu ketika aku dibawa oleh jurulatih aku untuk selection team Piala Milo Kedah..tapi sayangnya, aku xdapat join sebab kena tumpu pada SPM..tapi apa yang best aku salah seorang dari 40 ketua pengawas di Negeri Kedah dipilih untuk mewakili negeri Kedah masa Perhimpunan Patriotik Peringkat Kebangsaan..Apa yang paling manis waktu tu aku dapat makan bersama Mantan PM iaitu Tun Dr. Mahathir Mohamad..tapi sayang gambar xdk...

3 comments:

  1. aktifnya din masa sekolah dulu..bagus..bagus.. ;)

    ReplyDelete
  2. takpa bro...jangan jadi macam sesetengah org tu...LEMBAB time sekolah..

    ReplyDelete
  3. sapekah yg kanda maksudkan LEMBAB tersebut?

    ReplyDelete