Inilah diriku..

Inilah diriku..
MOHAMAD SOLEHUDIN BIN ISMAIL

Saturday, February 6, 2010

aii..inilah teratak baru aku di kampung..aku dah berpindah ke sini sejak 1 Januari 2010..alang-alang tahun baru,azam baru,so rumah pun kena baru...hehe..besar juga teratak nie..ada 5 bilik..aku ambil bilik yang last dekat dengan dapur..hehe..tp teratak ni belum siap sepenuhnya lagi di bahagian luar..aku bercadang nak letak tar di halaman rumah aku..kira kalu hujan tak becak la..aku dan family aku bercadang nak cat warna hijau lumut kat luar..mesti menarik..sebab dalam aku dah cat warna hijau pucuk pisang..hehe..apapun hijau tetap menarik bagi aku..hehehe...

2 comments:

  1. waa...cantik aa...
    berkat dan jasa anak nak bagi org tua selesa..
    inayaAllah, dipermudahkan segala urusan dikemudian hari...

    caya la broo!!

    ReplyDelete
  2. oo ni la umah yg din bgtau tu ek..mmg cantik..cpt2lah cat hijau kaler kegemaran din tu..

    ReplyDelete