Inilah diriku..

Inilah diriku..
MOHAMAD SOLEHUDIN BIN ISMAIL

Sunday, February 21, 2010

Cuti Tahun Baru Cina..


Penang - JHB, inilah pesawatnya..
Bergaya anak sedara aku nie..

JUSCO Bukit Indah, besar sungguh JUSCO nie..

aghh, inilah hasil daripada makan malam tu..

14-17 Februari 2010, aku, mak, ayah, anak buah dan abang aku (kira 1 family laa..) tlah bercuti ke Johor Bahru untuk kerumah kakak aku aku di Taman Perling..aku ke sana melalui pengangkutan udara..tepat pukul 12.00 tengah hari, kami berlepas ke johor Bahru melalui Air Asia dari Penang terus ke Johor Bahru..1 jam 5 minit perjalanan kami..disana kakak dan abang ipar aku telah menunggu kami di LTAS..ini kali kedua aku bawa family aku menaiki kapal terbang..sebelum ni, aku bawa family aku naik MAS dari KL-AS..kira ada beza la MAS dengan Air Asia kata ayah aku..hehe..tiba di sana aku dan family aku berehat..tapi,menjelang petang aku, kakak, abang dan abang ipar aku ke JUSCO Bukit Indah..saja jalan-jalan menjamu mata..hehe..sebelah malamnya pula kami ke Senibong..wah makan besar malam tu..kira makan malam family la..hehe...

No comments:

Post a Comment