Inilah diriku..

Inilah diriku..
MOHAMAD SOLEHUDIN BIN ISMAIL

Sunday, February 7, 2010

Perhimpunan Bulanan Wisma Persekutuan..


Hari yang ditunggu dah pun tiba..kehkeh..Perhimpunan Pagi Wisma Persekutuan..buat pertama kalinya SPR Kedah jadi host..hehe..kira apa yang dirancang berjalan dengan lancar..alhamdulillah syukur..aku pula baca doa..dari semalam aku menghafal..hehe..apapun aku tabik timbalan aku..berucap macam seorang ahli politik..gue tabik lu bro..hehe..lepas ni bila turun makan kat bawah jambatan mesti orang cakap.."ooo,dia tu timbalan noh"..hehe..fughh..tumpang gembira dengan abangku ni..hehehe...

2 comments:

  1. wakakakaka...ahli politik? ahli muzik? loyarr??
    hahahaha...thanks broo...
    tak kerana semua, gua tak dpt buat mcm tadi tu..
    thanks to u guyz...

    suka ke tak suka ka...satu hari, gua kena hadapi jugak benda camni....so...hehe...terima je laaa..
    senang gua prepare utk PTK nanti...heheh
    wish me luck broo!!

    ReplyDelete