Inilah diriku..

Inilah diriku..
MOHAMAD SOLEHUDIN BIN ISMAIL

Sunday, February 21, 2010

Hari terakhir..


Makam Diraja Bukit Mahmoodiah, Johor

Masjid Sultan Abu Bakar


Zoo Johor..

Hari ni hari last aku ke JB..hari ni abang ipar aku kerja di Singapura..jadi akulah pemandunya..hari ni aku tak kemana-mana..aku bawa pergi Zoo Johor..singgah solat di Masjid Sultan Abu Bakar..dan dikesempatan ni, aku berpeluang melawat MAkam DiRaja Bukit Mahmoodiah..aku singgah sebentar dan sejarah sekali lagi terpahat dalam diri aku..pertama kali aku masuk makam..disana aku melawat kubur Sultan Johor yang telah mangkat baru-baru ni..al-Fatihah..mudah-mudahan Allah akan tempatkan almarhum bersama-sama orang yang soleh..pada sebelah petang,aku ke JUSCO bukit Indah sekali lagi..dan pukul 7.45 malam aku dan family bertolak ke LTAS..flight aku pukul 9.35 malam..dan aku sampai dirumah pada pukul 12.30 malam..waa, ngantuk giler..

No comments:

Post a Comment