Inilah diriku..

Inilah diriku..
MOHAMAD SOLEHUDIN BIN ISMAIL

Thursday, April 8, 2010

Hari APC SPR..hari pertama..

hasil tangan amir dan abg romli masa perpindahan aritu..



tengah rancak berbual sambil tangok astro beyond..

5 April 2010 baru-baru ni, aku bersama-sama dengan 10 orang staf yang lain ke Putrajaya untuk menghadiri Anugerah Perkhidmatan Cemerlang dan Makan Malam SPR di Dewan Sri Siantan, Putrajaya..5 Paril kami bertolak dari pejabat tepat jam 9.00 pagi..aku bersama 5 staf yang lain naik sarena..manakala 4 org lagi naik CRV..aku mula drive dari Sg Perak sampailah ke Kajang..sebelum masuk Kajang, aku singgah sebentar di PNMB KL untuk berjumpa dengan 'cik ding..din la..'lepas tu baru pergi ke Kajang untuk check in hotel..pada malamnya pula, kami ke Seremban..pergi ke rumah bos yang lalu..ada jamuan sikit-sikit..pukul 11.30 malam baru kami bertolak balik ke Kajang..pada mulanya bercadang nak ke Danau Kota..tapi nasib kami tak lah sangat baik sebab tayar kereta CRV pecah..sampai pukul 1 pagi jugalah kami sampai hotel..lepas tu terus '...zzz...'

2 comments:

  1. bro..mlm tu kalau gua tak 'bising'..perasan semua ralit tak bangun2 nak balik...heheheh

    ReplyDelete
  2. din...akak tah bape kali sangap masa tu..nak tunggu abih 'suzana 60an' tu konpem sampai 2 pagi..hahahaha

    ReplyDelete