Inilah diriku..

Inilah diriku..
MOHAMAD SOLEHUDIN BIN ISMAIL

Sunday, April 18, 2010

Outreach di kedai cucuq kat Gurun

Amir tengah mendaftar mak cik tu..hehe

Arini aku,hazyy dan sri ada outreach kt Giant kulim..Kak ana,hidayah,amiq ada outreach kt hospital SP..ramai jugalah yang daftar..waktu balik aku lalui jalan lama..sebab permintaan depa nak beli kuih kt Gurun..jadi,aku pun singgah kat kedai cucuq tu..eh terlupa..masa kt Giant tu aku beli mamma roti..ala roti kopi tu..kira belanja la..sebab sri dgn hazyy tak penah makan..hehe..ok berbalik cite..beli lah cucuq jagung dengan keripap tu..apa yang bagusnya,sempat lagi depa tanya makcik tu dah daftar ke belum..makcik tu jawab belum lagi..si amiq tu pun p la amibil borang pendaftaran..daftar lah makcik tu..cadangan aku.apa kata kalu kita buka kaunter outreach kat kedai cucuq tu..mesti la ramaikan..hehehe

No comments:

Post a Comment