Inilah diriku..

Inilah diriku..
MOHAMAD SOLEHUDIN BIN ISMAIL

Thursday, April 8, 2010

Hari ketiga sebelum balik..

kasut baru..sempat lagi beli tu..

aku dengan akak merangkap sifu aku...

7 April 2010 hari terakhir..sebelum balik aku ke putraya dulu untuk mengambil barng..then ambil masa pergi ke Salak Tinggi untuk tengok projek fasa terakhir umah baru tuan timbalan aku..hehe..besar juga rumah tuan timbalan aku ni..apa pun yang pentong bilik tidur tetamu kena ada..mana tau kot-kot aku sesat kat sana ke..hehe..then masa sebelum balik masuk KL jap..beli kasut baru..hehe

4 comments:

  1. takkan nak tunggu sesat baru nak singgah umah kami...haiyaa...anytime je bole datang...

    ReplyDelete
  2. okla akak kalu mcm tu..setiap kali ada grand prix boleh kot tido kt situ...hehe

    ReplyDelete
  3. woi sheh....taip tu tgk la ejaan betul2...gua baca pun kengkadang tergelak sorang2 daa.....hehehehe

    ReplyDelete
  4. pentong ka pentaque? wawawawa....

    ReplyDelete